søndag 3. oktober 2010

Litt fra kjøkkenet...

Litt nytt på kjøkkenet.
Bare litt maling og slikt.
Og en vakker wall sticker kjøpt hos Roka Design. Den kom sammen med en koselig liten overraskelse og en hyggelig hilsen, super service. Anbefales.


Tok meg bare sånn omtrent ni år før jeg fant ut hvordan "hetten" over komfyren skulle være. Eller jeg har hatt mange planer tidligere også, men de ble aldri satt ut i live. Siden interessen for interiør har vokst frem de siste årene, og jeg har brukt litt tid på å finne meg selv, kan jeg vel prise meg lykkelig for det.

Sånn har den vært de siste årene...kremt..

Enkelt og greit.
Fort gjort. Egentlig.
Og nå er den sånn.

Ivrig, så bildet ble tatt kjapt, uten å style ferdig. Jeg er på jakt etter litt dill og dall, blant annet en klokke. Håper den dukker opp på tirsdag, vi får se..

Velkommen så mye til nye følgere!
Ønsker alle en flott uke!

8 kommentarer:

  1. Ble kjempefint med den stickersen :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. flott!! det løftet hele kjøkkenkroken!!(har make løsning på kjøkkenet) veldig flott!!
    ha en fin dag, magny

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselig blogg du har- og med det fine navnet!!
    Bladde meg igjennom og falt heeeelt for det hageskiltet du hadde laget; NYDELIG med veldig gode ord!!!
    Takk for titten, hit kommer jeg tilbake :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Så flott det vart med stickers på vifta. Nydeleg:)
    Ønsker deg ein super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Det var kjempefint med stickers. Ja, det kan noen ganger være lurt å "finne sæ sjæl". Vi har brukt litt tid på å bo oss inn og finne sjelen i huset, men nå har vi den. Ha en fin dag. Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Heisann:)

    Takk for gode ord:)
    Ble kjempe fint med stickeren:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  7. Så fint det ble :) Jeg lurer veldig på å gjøre det samme med flisene våre.. :)
    Tenker det blir (enda mer) nydelig som alt annet når du får dillet opp litt mer ;)

    klem

    SvarSlett
  8. Kjempefint!!:) Nydelige bilder, og du har det fantastisk hos deg:)

    klem:)

    SvarSlett