mandag 13. juni 2011

Kortreist mat...

Første innhogg i kjøkkenhagen...
vi starter enkelt, og så får vi heller bli mer avanserte etterhvert.

Reddiker...

Barna synes det var flott å bare kunne gå ut og trekke opp litt mat...
kortreist mat...



Noen andre hadde mumset litt i kjøkkenhagen også,
så helt fritt for "gjester" er den ikke...


Det har blitt en lang bloggpause på meg. Det var på ingen måte planlagt, men så er det ikke alltid livet kan planlegges....men nå er jeg tilbake.


Ha en flott uke!

7 kommentarer:

  1. Kortreist mat er kos.

    Her har vi diverre ikkje planta så mykje i år.
    Men bær har vi meir enn nok av rundt huset, så vi sitter berre å ventar på at jordbær, bringebær, rips og bjørnebær skal bli modne. :)

    Ønskjer deg ei fin veke.

    SvarSlett
  2. Det er alltid stas med det som ikke blir kjøpt i butikken, og barna lærer mye av å høste i hagen.....
    Hyggelig å se deg tilbake..

    SvarSlett
  3. Godt å ha deg tilbake!
    Reddikker er jo så godt.. Jeg har også sådd, og kan nå hente reddikker i hagen! Kjempestas!!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  4. Ikke alltid like koselig med "gjester"..
    men så deilig å hente reddiker i hagen da :)
    ønsker deg en flott uke
    en liten hilsen fra anita s

    SvarSlett
  5. Herlig å kunne gå utenfor døra og høste inn slikt snadder! Velkommen som følger hos meg, ønsker deg en fin uke

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  6. Koselig å plukke mat i hagen. Det er jeg også svært glad i.
    Kjenner også til at noen ofte smaker på maten FØR meg. Liker det ikke, men slik er det.
    Godt det er noen igjen til deg da!
    Sommerlig hilsen Marit

    SvarSlett
  7. Så herleg...
    Kanskje eg kan klare å dyrke reddikar sjølv om eg er farleg seint ute?

    SvarSlett