fredag 6. juli 2012

Sommerdrømmer...

drømmer om en frodig, romantisk hage.
Vet ikke om jeg har tolmodighet eller grønne nok fingrer til noen gang å lykkes, men jeg forsøker.
Pioner er en av favorittene. De er så vakre. Og i fjor ble den første plantet i hagen. Det blir ikke den siste...


En blomst kom det på den i år, så vakker. Kan ikke se meg mett på den. Håper den trives og kommer med enda flere slike vakre blomster til neste år.

Kryptimian.
Blomstene i hagen min er stort sett i ulike nyanser av rosa, lilla og hvitt.




Ha en fin sommerkveld!


1 kommentar:

  1. Har ikke hatt noe serlig grønne fingrer, men jeg har fått intr av hage etterhvert...og i år er jeg veldig ivrig!
    Jeg plantet pioner for 2 år siden og i år kom dem hvite og rosa...det vakreste jeg vet!

    Jeg liker best rosa og hvite blomster :-)

    klem tone

    SvarSlett