torsdag 16. mai 2013

Klubbkveld


med gode venninner er alltid koselig.

Jeg liker å lage mat, dekke bord og tenne lys.

 
Det er ikke så harmonisk i virkligheten...
i følge dansejenta er det mer sånn: Ååå herregud...kan dere ikke gå ut av kjøkkenet mitt, vær greie, nå kommer de snart, og jeg er IKKE ferdig...ååå herregud, jeg har ikke ordnet meg selv heller...hvor er stikkedåsen..."kan jeg tenne lys, mamma?" NEI, nå må dere passe dere, jeg er IKKE ferdig, og nå kommer de snart....det er ikke klart ennå... minstejenta: "når kommer damene, mamma?" når viseren står rett opp, og se det er IKKE lenge til....

 
Men det ble da bra til slutt, og jeg rakk det, denne gangen også.

 
Verdens kuleste servietter.
Jeg har dilla på servietter, andre shopper sko og vesker, jeg shopper servietter.

 
Nå er det tid for kveldsvakt.
Om jeg er klar for i morgen? ikke ennå.... morgenen på 17.mai minner veldig om slik det er rett før klubbkveld....bare hakket verre...
 
Kos dere med bunadstryking og forberedelser i kveld!

2 kommentarer:

  1. Så koselig med venninnebesøk=) For et flott pyntet bord! Den planken på midten gjorde susen, og morsomme servietter=) Måtte le litt av innlegget, for jeg kjente meg igjen! Jeg er også sånn rett før besøket kommer=)) Fiiiin 17.mai og pinsehelg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Jeg har sett de fine serviettene fra Lofoten óg. Kjempekul!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett