fredag 30. juli 2010

Hyllemeter...

I dag har det vært høst her, så da fikk jeg endelig laget en hylle til gangen. Den er laget av rekved funnet tidligere i år, og en gammel planke funnet i kjelleren hos mine foreldre. Med litt hjelp av handymanny og skrumaskinen hans, synes jeg det ble riktig så fint.

Hyllen er plassert i trappeoppgangen, like over vinduet, greit å bryte av en stor og tom veggflate.
Den nydelige rammen er kjøpt hos frk-Doris, så flott, herlig farge. Den har fått følge av favoritt diktet mitt, en bokstav, gamle bøker og en engel. Har tenkt å ha bilder av barna også her, som en "familiehylle". Leter etter de rette rammene, usikker på om de skal stå på hyllen eller henge på veggen, må prøve meg fram når jeg har det klart. Blir nok uansett ommøbelert her noen ganger i nær framtid.
Gardinen er også kjøpt hos frk-Doris.


Liker det røft og rustikt, og så er jeg veldig glad i rust... ikke på bilen og slikt da, men som "pynt". Synes det gav rekveden en ekstra sjarm.


Liker at det røffe og rustikke møter det myke og romantiske.
Røffe materialer mot brodert monogram. Sukk.





Ønsker alle en flott helg!

6 kommentarer:

  1. Flott hylle du har laget....digger selv rustne ting og rekved....god helg....

    SvarSlett
  2. Så fin hylle :) Tror jeg må ha meg en tur opp til dere å kikke nermere på den en dag ;)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin hylle.
    Ønsker deg god helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Så flott hylle. Jeg liker også rust på pynten, fint når det er litt rustikk. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Kjempetøff!
    De rustne spikerne var liksom prikken over i'en ;)

    (skal bruke båten til å dra på skattejakt rundt på holmene -og jolla (den røde) som henger!

    SvarSlett