mandag 15. november 2010

Hjertevarme...

På en traust mandag, hverdag med stor H...da lå det en overraskelse i postkassen. En stor pakke, som postdamen hadde stappet nedi, bokstavlig talt, snakk om full postkasse...
Men for en lykke...en pakke til meg.
Nesten som jeg rev av papiret da jeg kom hjem, så spent.
Og for en flott gave, bare se på denne nydelige puten her.


Sukk, strykemerket var så vakkert.



Nostalgisk og vakker, helt perfekt. Og hjemmelaget, jeg er glad i ekte, flott håndarbeid.
Sammen med puten var det også et nydelig, og ikke minst koselig kort.
Jeg ble rett og slett rørt jeg, tenk å få noe så fint, bare sånn helt uten videre. Av en "ukjent". En flott dame der ute i blogglandia. Fantastisk.


Hun har en veldig koselig blogg, Bestemorshus. Jeg synes du skal ta turen innom, hun er både kreativ og produktiv nå i førjulstiden, og ellers også:)
Tuuusen takk for en flott gave!
Det varmet mitt hjerte.
I pakken var det en liten ting til, et nydelig dufthjerte.


Hjertet vil jeg dele med dere alle sammen.
Spre litt hjertevarme!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med skjønn gave, Ein oppmuntring i kvardagen å finne pakke i postkassa.

    Syns lerkegrein i flaske er ein super ide! Kommer til å herme. Lerkekongler og greiner er bare så skjønne. Det er nesten sånn at eg vil pynte heile året med de! Vinduet ditt blir fint selv uten gardiner. venter spent på å få se ka du skal sy! Ser det ligger vatt der da,

    Ha ei fin uke, Klem,

    SvarSlett
  2. Å for en nydelig gave.
    Heldig du :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Håper gaven var i din smak....hyggelig at du likte mine hjemmelagede ting....

    SvarSlett