torsdag 26. august 2010

Hverdagslykke...

Jeg føler meg så heldig. Jeg er så glad i gamle skatter, og tenk jeg fikk en i posten på en grå høstdag!
Fint innpakket og sammen med et koselig kort, lå et vakkert lite forkle. Tusen takk, GroLinda, jeg vant det i en Give away hos henne. Hun har en koselig og nydelig blogg, vel verdt et besøk, Gros_kosehjem.


Så yndig og søt, gammel og litt slitt, med andre ord helt perfekt. Vakkert og ekte håndarbeid, tenk på alle timene som ligger bak...


Engler finnes, jeg vet om en i "den grønne skogen"...
Hverdagslykke.
Nyt torsdagen, og gled dere over små øyeblikk.


2 kommentarer:

  1. For eit nydeleg forkle:) Skjnner godt at det der er kvardagslykke!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nydelig forkle :)
    Og tusen takk for den flotte gaven jeg fikk i gaver på vandring! :) Er så utrolig fornøyd :D

    Ha en herlig helg!

    Klem

    SvarSlett