søndag 6. mars 2011

Kjøkken

Marsutfordringen hos NIB er kjøkken.
Her er mitt bidrag.


Jeg er veldig glad i å lage mat. Og koser meg og kokkelerer ofte på kjøkkenet mitt.



Jeg er fornøyd med kjøkkeninnredningen, og har ikke tenkt å ta frem malekosten. Jeg er også veldig glad i det store og robuste kjøkkenbordet vårt.
Kjøleskapet fikk vi, det er et innbygningsskap, som egentlig skulle kastes, selv om det var helt ubrukt. Jeg har malt det med tavlemaling. Never trust a skinny chef...


Marmelade...eller kritt...




Litt vår på kjøkkenbenken.



Her er kjøkkenkroken. Slagbenken inneholder duker.



Mmmm, nybakt brød...

Nå har jeg drømt meg bort, utrolig mange flotte bidrag. Lykke til alle sammen!

Ha en fin søndag!

5 kommentarer:

  1. Koseleg kjøkken og jammen trur eg du har omlag same stoler og bord som meg...I så tilfelle så forstår eg godt at du er glad i det robuste bordet ditt:-)

    jannetove

    SvarSlett
  2. Mmmm...:) Så noe som fristet på kjøkkenbenken din ;)
    Ble jo kjempebra med malingen på kjøleskapet :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Her var det koselig gitt! Så morro at jeg fant deg ;).
    Utrolig stilig det malte jkøleskapet, men et spørsmål: var flaten du malte på glatt? Skaler ikke malingen av lett?
    Hvis svaret er ja det er glatt og nei malingen sitter godt så skal jeg også gjøre dette med mitt kjøleskap.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Så koslig kjøkken! :-) Liker at det ser så hjemmekjært ut. :-) Lekre bilder av baksten også.

    Lykke til i utfordringen!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Hei! Likte bilde du har øverst på bloggen din så godt jeg. Og så ser jeg at det er fra den fine kjøkkenkroken din.

    SvarSlett