søndag 22. desember 2013

Juleforberedelser

Kvelden over alle kvelder nærmer seg, og selv om dette var et slikt år hvor jeg tenkte at jeg aldri ble ferdig til jul, så nærmer det seg, det også.
Vi har vasket noen gulv i hvert fall, ved har vi nok av, neket er innkjøpt, om det ikke er hengt opp ennå, og treet er kommet inn i stua og har fått på lys.
Bakt har vi også gjort, pyntet er det, og vi har pakket inn julegavene.
Jeg koser meg med å pakke inn gavene, og i år har de fått ligge fremme som "pynt" i en gammel koffert.


Jeg likte så godt det røde papiret mot gråpapiret.


Planen er å bli helt ferdig i dag, slik at vi bare kan kose oss på lillejuleaften. Jeg skal på jobb på selveste juleaftenkvelden, og første juledag, så julen blir ikke helt perfekt i år uansett, men den gode julestemningen skal jeg finne.

Ønsker deg en koselig og stressfri siste førjulshelg!

2 kommentarer:

  1. Så koselig å legge de søte innpakkede gavene i den gamle kofferten. :) Jeg har også gi- bort- gavene til pynt, oppå et gammelt skap.

    God Jul, både hjemme og på jobb! :)

    SvarSlett
  2. Så fine pakker=) God ide med litt rødt mot det går. Vi pakker også mange gaver i gråpapir=)

    Skjønner at jula ikke blir helt perfekt når man må jobbe. Kjenner følelsen da jeg selv tidligere har jobbet turnus! Håper dere likevel får en koselig julefeiring=)

    Gooood jul=) Vibeke

    SvarSlett