mandag 7. juni 2010

Award

Jeg har fått min første Award, denne fikk jeg fra Fargeheimen. Tusen takk! Hun har en koselig blogg, vel verdt et besøk.Og så var det vist meningen at jeg skulle fortelle syv ting om meg selv...hmmm...

Jeg er nyfrelst på interiør, leter litt etter meg selv... Liker gamle ting, gjenbruk og en rustikk landlig stil, men er ikke hvit i hvit.

Jeg elsker bøker, både det skrevne ord, og bøker i sin helhet, lukten av gamle bøker, mmm, nydelig..

Jeg er en havets datter, elsker å være på/ved sjøen. Har alltid drømt om havutsikt, nå ble det ikke det, men sjøutsikt har jeg.

Jeg er fotballidiot...

Jeg er høst...stemningen, fargene, vinden, alt.

Jeg er en kaffekjerring...kaffekoppen er aldri langt unna..te du liksom..

Jeg er ny i blogglandia, og stortrives...

Awarden gis videre til
Jeg vil også takke alle mine besøkende for koselige kommentarer hos meg, og velkommen til alle følgere. Jeg setter stor pris på dere, flotte damer!
Ha en strålende dag!
Og om noen kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får "luft" i innlegget alle steder jeg vil ha det, blir jeg deg evig takknemlig. Det skulle vært luft etter mottakerene og neste setning, og mellom den og ha en strålende dag..blir sprø..og mellom denne...aaarrrhhh..

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med award,hyggelig å lære bloggerne litt å kjenne. Ha en flott dag. :))Klem.

    SvarSlett
  2. Vel fortjent Award.
    Kjekt å bli litt meir kjent med deg. :)

    Eg og sliter litt med det å få luft mellom linjene. Men om eg går inn å redigerer innlegget rett etter at eg har lagt det ut, då går det fint å få det til.

    Ha ein strålande fin dag.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award.

    Og tusen takk for award :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei, kjære deg
    Var innom i går og så at du har gitt meg en award; tusen hjertelig takk. Jeg blir glad for awarder som jeg får, det er ikke derfor jeg har ønske om awardfri blogg, det er bare at jeg ikke alltid er så flink til å følge opp.

    Kjekt at du liker bloggen min - det er gjensidig; jeg liker bloggen din også. Jeg bruker et program som heter Windows Live Writer det kan du laste ned gratis. Kanskje du vil prøve det og se om du får "luft" der du vil i innleggene dine? Lykke til og nyt solen. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  5. Gratulerer og takk for det! :)
    Snakkes vel i kveld regner jeg med :=)

    SvarSlett