tirsdag 29. juni 2010

Jeg vant, jeg vant...

Jeg vant, jeg vant, tiddelibom å huttemeitu...

Tenk at jeg som ikke har vinnerlykke, har klart å bli vinneren i ikke mindre enn to giveaways. Først vant jeg hos HildeHeimdal og så vant jeg hos Husetvedfjorden. Så koselig, og for noen flotte gaver! Tror kanskje dette er tiden for å slenge inn en lottokupong...

Hos Hilde Heimdal ble jeg den heldige eier av wallstickersen "Kyss meg alltid god natt". Den har jeg pyntet med på jentene sitt rom.

Jeg har festet den på kisten til dansejenta på 6 1/2 år, og både hun og mammaen ble veldig fornøyde.

På kisten står også mine gamle finsko.
Jeg er egentlig på jakt etter noen gamle tåspissko til å pynte med, men de har ikke dukket opp ennå.


Dansejenta på 6 1/2 år og Minstejenta på 3 år deler foreløpig rom. Det fungerer fint, men vi håper å bygge på huset om en stund, slik at de kan få hver sitt.

Nå er det bare å vente på pakke i posten, slik at jeg kan pynte enda litt til...
Ha en fin dag!



7 kommentarer:

  1. Tillykke med dine fine præmier! Det ser godt ud med teksten på kisten.

    SvarSlett
  2. Så flotte premier du har vunnet; gratulerer masse. Flott jenterom. Ha det bra - Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Nydelig ble det med teksten på kisten!
    Sleng inn en lottokupong du, du er vèl fortjent en kjempe gevinst!

    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer,så heldig . Herlig den teksten og for noen søte sko. :)Klem.

    SvarSlett
  5. Gratulerer:) Baby mailegen vil jo passe utmerket på det nydelege prinsesse- rommet:))
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Kjekt at du har lagt deg til som følger:)
    La meg til hos deg også jeg:)
    Kjempe fin blogg du har:)
    Ønsker deg en strålende dag:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett