mandag 21. juni 2010

Award


Jeg har fått en award! Denne fikk jeg av Pludrehanne, med bloggen Hanneslilleverden. Om du ikke har vært der på besøk, bør du ta deg en tur! Det er både inspirerende, lærerikt og koselig, anbefales varmt!
Tusen takk!


Nå er det meningen at jeg skal fortelle syv ting om meg selv, men siden jeg nylig har vært gjennom det, tar jeg en kort versjon....

Jeg liker å lese...
Jeg liker ikke å brette sammen klær...
Jeg liker fotballkamper...
Jeg liker ikke edderkopper...
Jeg liker å lage mat...
Jeg liker ikke høyder...
Jeg liker musikk...


Tar en kortversjon til...
Awarden gir jeg videre til desse flotte bloggene:
Mirashjørne
Jeanettesgleder
Nostalgiasverden

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med award. Kjekt å lære andre bloggare litt meir å kjenne.

    Ha ein fin mandagskveld. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du tenkte på meg!
    Er litt lite i blogglandia for tia,(for fint vær, må holde på ute.) Men er vel lurt å ikkje være for treg også, med videresending for da har så mange fått denne fra før.

    Ha ein fin dag! Miraklem.

    SvarSlett