fredag 27. juni 2014

sol og sommer




Gode dager med sol og sommer. Tok med kameraet ut i hagen i kveld. Dette er hagestuen sett utenfra. Bak den doble terrassedøren er kjøkkenet vårt, det er så koselig med dette ekstra rommet. Litt ute og litt inne.


Hagestuen er, som tidligere fortalt, bygd av gamle vinduer.







Jeg er et "trappemenneske", jeg sitter oftere i en trapp og drikker kaffe enn i en stol. Og jeg har noen trapper å velge mellom rundt huset. Denne er veldig god å sitte i, og nå begynner den å bli fin også, det er nemlig kommet mose på den. Det kan jeg like!


Håper du har gode sommerdager!

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, ser så koseligt ut!
    Har hatt ein skjønn sommer i år, syns den har vert lang allerede siden me har hatt så mye fint vær. Men det er tørt, så skulle gjerne hatt litt vanning ei natt eller noe. Men ikkje noe ekstremvær, glad me gikk glipp av det Oslo fikk.
    Ha det godt Klem,

    SvarSlett
  2. Nå måtte jeg smile litt, for det er helt sant at du sitter mer i trappa en i stolen når du er ute i hagen. Er blitt skikkelig flott borte hos dere.

    SvarSlett
  3. liker veldig godt utestuen din......og trappen var så fin.
    sitter gjerne på trappen jeg også...er noe eget over det :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Kan godt tenke meg at kaffen smaker ekstra godt i ei så koselig trapp. (",)

    SvarSlett