fredag 7. mai 2010

Hagekos

Dette har vært en nydelig dag, endelig både sol og litt varme. Jeg har heller ikke blåst bort i dag, nå skal det noe til altså..men...
Denne pynten på trappen har jeg hatt en stund, men så lenge den står fint får den bli. Øker nok på med blomster, krukker og annen pynt fremover mot sommer, mmmm sommer, gleder meg.

En koselig liten fugl titter frem.

Fremdeles vakker, den er litt topptung med så mange blomster, så stilkene legger seg litt.
Er ikke mye som blomstrer i hagen ennå, men litt farge er det innimellom. Liten, men vakker.


Magnoliatre har jeg ikke, men jeg er veldig glad i det japanske kirsebærtreet mitt. Det stod i noen år et sted i hagen hvor det ikke trivdes, før jeg flyttet det. Så det er fremdeles ikke så stort, men nå kommer det seg sakte, men sikkert. Når jeg er pensjonist skal jeg sitte under den blømende kronen, med alle bøkene mine og bare kose meg.


Håper på en like fin dag i morgen, slik at jeg og minstejenta kan plante litt i alle blomsterbeda vi har klargjort i dag. Hun elsker å være "i molda med mamma".
Ha en solrik og flott helg!




4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så hyggelig at du vil være med på min lille give away.
    Det japanske kirsebærtreet ditt ser nydelig ut, kanskje jeg skal se på et slikt til hagen også.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. god morgen.
    nydelige bilder av hagen din.
    koselig å stelle å tutle ute i hagen,å særlig når du har en god hjelper.
    ønsker dere en flott helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei
    Kjempeflotte hagebilder!!
    Ønsker deg en flott lørdagskveld.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Har det begynt å blomstre på kisebærtreet oppe hos dere nå altså :)
    Her står vårt bare med blader enda:) Like greit siden jeg ikke var hjemme i går slik at jeg kunne nyte synet av det;)

    Ha en super søndag, selv om det blåser! :)

    SvarSlett