fredag 21. mai 2010

Ny knaggrekke..

Kanskje noen som husker denne rekveden jeg fant uti havgavpet tidligere i vår, nå er den endelig forvandlet til en knaggrekke.
Ble veldig fornøyd med resultatet, helt som jeg så for meg... Kommer til å vise den i sitt rette element senere, men å henge noe opp på veggene er handymanny sitt ansvarsområde.. Her er en annen av rekvedene jeg plukket med meg, den skal bli en hylle i gangen. Tror det kommer til å bli fint. Fortsettelse følger...
Sommerslig og fint her, men nå skal jeg snart legge meg. Helgen består for min del av tre nattevakter...


Ønsker dere alle en flott pinsehelg!


6 kommentarer:

  1. Så fint det ble, du er så kreativ og flink :)
    Ha en fin jobbehelg! :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott knaggrekke.
    Tenk å ha en slik ute til å henge hageredskap, hansker o.l....

    Håper du får 3 gode nattevakter. Vanskelig å sove godt om dagen når det er så varmt, men slik er det å være nattevakt.
    Jeg er det selv ;-)

    Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Hei
    Så tøff den ble. Det skjer desverre lite med min rekved....
    Ønsker deg en flott jobbehelg, så skal du få kake i morgen :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Flott knaggrekke - liker godt å bruke rekved selv. Ønsker deg fine og rolige nattevakter. Klem

    SvarSlett
  5. Flott den knaggrekken ble, herlig med slike naturmaterialer ♥
    Håper du får noen rolige nattevakter!

    Tusen takk for bursdagshilsen, så koselig:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så smart, og fint! å bruke rekved på denne måten.

    Ha ei fin pinse videre, selv om du jobber.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett