onsdag 5. mai 2010

Tiden..

Jeg har i lengre tid tenkt på å få tak i gamle bilder av slekten vår, både mine og handymannys forfedre. Og nå når vi pusset opp gangen, fikk jeg endelig somlet meg til å gjøre det. Jeg har tatt kopier av gamle fotografier, de eldste er av tippoldeforeldrene våre.


Og hvor får man tak i ørten sorte rammer, til en billig penge, på gjenbruksbutikken så klart. Kjøpte div. ulike rammer, som så ble spraylakket sorte.
Utrolig vanskelig å ta bilder, men de henger i trappeoppgangen vår, for å minne oss om livets gang...og hvor vi kommer fra...
Jeg har sporet opp ennå noen flere, og det skal komme en lampe i midten der, så det er litt tomt nå. Liker at rammene er ulike og at de henger "hulter til bulter".




".....vårt liv er en reise, og vi vet ikke hvor eller hvordan den ender,
eller om den noen gang ender."
Benny Andersen




2 kommentarer:

  1. det er såå koselig med gamle bilder,kjekt å male rammene,
    ønsker deg en flott dag vidre,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. takk for koselig kommentar inne hos meg! :)
    Kjempegod ide med gamle bilder, det bli veldig fint!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett