søndag 2. mai 2010

Det var en gang..

Vi bor i et ganske gjennomsnittlig hus, og da vi bygde det i 2001 var ikke interiørinteressen min våknet til live. Jeg var i tillegg gravid med eldstemann, så fokuset var ikke akkurat rettet mot ytre omgivelser.
Og ja, alle dører, lister og vinduskarmer er i fiiin gulnet furu, sant jeg er heldig. Vi har så smått startet med prosjekt oppussing, og gangen er førstemann ut.
Her er en liten smakebit, en krok i gangen før: Her er den samme kroken nå:
Tapeten er litt brunere i tonen i virkeligheten, den ble litt mer grå på bildet. Litt pynt er på plass. Resten av gangen er fremdeles ganske tom, men planene er klare.
Mine aller første skritt på denne jord, godt brukte er de og..


Hjertet på toalettdøren har jeg fått av søsteren min, hun er et unikum med håndarbeid, desverre virker det ikke som vi har så mange gener til felles.. I tillegg til å være kreativ, har hun et vakkert hjem og denne nydelige bloggen englerulloglavendel Kan på det varmeste anbefale et besøk.
Ha en fredelig søndagskveld!



2 kommentarer:

  1. Gangen din ble kjempefin ! tenk for en forskjell det gjør med maling :-)

    Ingen oppussing her hos oss, men rydding, vasking og hagearbeid før den store konfirmasjonshelgen,,

    Ønsker deg en fiiin ny uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Så fin gangen din vart. Ikkje så mykje som skal til alltid.
    Har ein gong som skulle vært gjort noko med her også. Då vi bygde i -98 var eg litt meir villfaren i farger. Så eg har ein knall gul gang med "fine" gulna furudører. Men i løpet av våren/sommeren så håpar eg at vi har fått pussa opp litt her også. :)

    SvarSlett