torsdag 27. mai 2010

Knagger på veggen.

Her kommer litt bilder av knaggrekken min av rekved. Nå er den kommet opp på veggen i gangen vår. Den er passe rustikk, skakk og røff, akkurat slik jeg liker det. Jeg har latt den beholde de gamle rustne spikrene den ble funnet med.
Synes det gir den en ekstra sjarm at den har spor etter skrift. Hva det en gang har stått der, eller hvor den tidligere har vært aner jeg jo ikke...
Selve knaggene har jeg kjøpt hos frøkenDoris flott nettbutikk med super service. Anbefales. Jeg har også kjøpt en hylle til gangen, og gardin der, men det får jeg vise en annen gang.
Til slutt et "oversiktsbilde", det er vanskelig å få gode bilder i gangen, siden det er litt lite lys der. I tillegg så har vi ikke fått opp lys i trappeoppgangen etter oppussingen.
Den nye knaggrekken passer i hvert fall helt perfekt, akkurat passe lang:)


Mangler fremdeles en god del "finish" i gangen, men det kommer seg. Nå blir det mest uteprosjekter fremover, både husmaling, båt og hage.
Men jeg er selvsagt stadig på jakt etter nye "gamle skatter", også til gangen.



2 kommentarer:

  1. Stilig ! Vi var en tur langs Glomma ( flomstor..) og plukket litt godbiter :) alltid på "skattejakt " i det fri ! Spennende å se hva det kan bli... Ha en god helg !

    SvarSlett
  2. Dette var smart,fint i sommerhus også.:)

    SvarSlett