mandag 5. september 2011

Høst...

Hmm, etter en lang pause, både bloggelyst, kreativitet og tiltakslyst rant vist ut sammen med den sommeren vi ikke hadde...
men nå er det Høst...min favorittårstid.
Jeg elsker alt med høsten, stemningen, fargene, lune innekvelder og friske opplevelser ute.
September er vakker.
Og Epler...

gir meg høststemning.

I dag fikk plantebordet mitt ute, litt av det, høststemning.


En rest av striestoff, og en tusj, fort og gale...en høstduk til utebruk. Jeg rakk det akkurat før regnet startet igjen.


Eplene i klokken fikk bli, resten ble til innekos. Mmmmmmm....



Håper høsten gir deg også mange gode stunder.

10 kommentarer:

  1. Så koselige bilder ! Lune og fine farver :-) Jeg elsker denne årstiden også, hver årstid har sin sjarme synes jeg :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Fine høstbilder ja høsten har mange fine ting med seg, sopp ,bær og frukt ,levende lys og se litt på tv igjen bare for å nevne noe.
    Ha en fin høstuke , Marit.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige ord hos meg og for at du vil følge meg videre! Jeg liker så godt bildene dine, lune og koselige farger! Det er noe med epler.. Herlige stemningsskapere omtrent på linje med blomster:)

    Ha en fin dag!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)
    ser at du også er glad i epler og høst... Mye kreativt man kan gjøre med epler:) å bare pynte med dem slik du har gjort er veldig koselig syns jeg.
    Ha en fortsatt kreativ og fin dag:)
    jeg er litt daff i dag, men er gjerne det et par dager etter arbeidshelga.
    Det kommer seg nok:)

    Bente

    SvarSlett
  5. Herlige høsten. Helt enig. Og her har det jaggu vært varmt og fint i mange dager.....kremt det høljer ned i dag men hi hi.
    Fine bilder. Skal koke eplegele i dag. Godt til lammesteken.
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder.
    Høsten er min årstid også, disse fargene som er så varme, de lange kveldene, herlig.

    Varm eplekake, mmmmm.
    Lykke til hos NIB

    SvarSlett
  7. Høsten kan være fin den, men nå er den våt og avlingene våre råtner på rot ute, så nå er det ikke rare kosestemningen her.
    Men eplekake, det kan jo få en i godt humør det...

    SvarSlett
  8. Å, nå fikk jeg jammen lyst på eple. Ikke ett kjøpe eple fra butikken. Ett som har dratt halve jorden rundt, men egentlig kommer fra Italia eller noe. Nei ett saftig godt eple fra egen hage. Dyrket med kjerlighet og omtanke i rene omgivelser. (desverre har vi hovedveien oppi epletreet så det er jo ferdig forgiftet nesten.) Men skal jammen ta turen til mitt lille paradis å se hva jeg finner ;)

    Takk for herlige bilder :) Kjenner kakeduften gjennom skjermen ;)

    Klem Gina..

    SvarSlett
  9. Jeg har også hatt en laber blogg- og hobbylyst i mange uker - faktisk flere måneder. Men dette var et utrolig koselig høstinnlegg å lese. Fine bilder og god eplekakebakeinspirasjon!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  10. Vackert att dekorera med äpplen! Hösten kan ju vara väldigt fin, bara det inte regnade så mycket...

    SvarSlett