mandag 19. september 2011

Natur...

Høsten er vakker...
                              og sopp har alltid fascinert meg.
Det er noe med formen, fargene, et lite mesterverk, skapt av naturen. Jeg har ikke kunnskap om sopp, og har bare nylig lært meg å like smaken av sopp, så jeg plukker ikke.
Men knipser, det gjør jeg...
(ikke det at jeg hadde plukket desse her, så pass vet jeg....)







Litt natur fikk bli med inn i interiøret også, ikke sopp, men rognebær. En liten kvast på det lille bordet i gangen. Så ble det litt høst der også.




Ha en fin høst uke!



4 kommentarer:

  1. Herlige høstbilder.
    Elsker sopp - men jeg tør ikke annet enn å kjøpe i butikken.
    ønsker deg en flott høstdag
    klem anita s

    SvarSlett
  2. Flotte haustbilder - og heller ikkje eg tørr anna enn å kjøpe sopp i butikken - og då lagar eg sopp og løk stuing - det er godt det:-))

    jannetove

    SvarSlett
  3. hei,
    nydelige bilder, ja høsten er vakker med alle sine farger og sopper,
    ha en fin mandag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så koselige høstbilder:)
    Jeg plukker sopp, det er jo så godt, men kun kantarell, den er jo "bankers".
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett